Sanace a stavby
APOLLO s.r.o.

O nás

Sanace a stavby APOLLO s.r.o.

Sanace a stavby APOLLO s.r.o. se sídlem v Ostravě vznikla v roce 2006, po zkušenostech týmu v oblasti provádění sanačních prací po požárech a živelných pohromách, vysušování objektů po škodách způsobených vodou a provádění kompletních stavebních prací.
Nedílnou součástí společnosti je provádění rekonstrukcí objektů, rekonstrukce koupelen, výměna oken, zateplení domů, opravy střech, pokládka dlažeb a obrub, výroba kuchyňských linek a nábytku na míru atd.
PROVEDEME NA VAŠE PŘÁNÍ KOMPLETNÍ PRÁCE NA KLÍČ.
Výrobní program naší společnosti je zaměřen na sanace firemních, občanských a bytových objektů po požárech a živelných pohromách, na celkovou rekonstrukci, revitalizaci a zateplení stávající rodinné či firemní výstavby. Společnost od svého založení realizovala celou řadu zakázek po celé republice. Profesní skladba pracovníků společnosti umožňuje v plném rozsahu provádění prací v profesích sanační technik, zedník, elektrikář, topenář, instalatér, malíř, natěrač, tesař, klempíř, pokrývač, stolař, podlahář, aj.
Sanace a stavby APOLLO s.r.o. nabízí svým obchodním partnerům vysokou kvalitu a spolehlivost při realizaci jednotlivých zakázek a proto roce 2008 byl v politice jakosti společnosti zaveden systém řízení dle EN ISO 9001:2008. Specializovaná řemesla potřebná při realizaci obtížnějších zakázek naše společnost zabezpečuje prostřednictvím svých subdodavatelů, jejichž kvalita a spolehlivost je ověřena úspěšnou spoluprácí.
Sanace a stavby APOLLO s.r.o. patří mezi zdravě fungující a dynamicky se rozvíjející firmu, která zásluhou své rychlé a kvalitní práce prosazuje na trhu sanačních a stavebních prací.

Politika jakosti společnosti

Pro uspokojování potřeb našich zákazníků a zabezpečení trvalého rozvoje vyhlašuje vedení organizace následující politiku jakosti společnosti:

V oblasti zainteresovaných stran:

Ve všech oblastech našeho podnikání je samozřejmostí naplňování právních požadavků.

V oblasti zákazníků:

Nikdy nezklameme důvěru, kterou v nás vloží zákazník. Pouze spokojení zákazníci jsou zárukou trvalého rozvoje naší společnosti.

V oblasti dodavatelů:

Kvalita dodávané práce a výrobků má rozhodující vliv na spokojenost našich zákazníků, a proto je nezbytné, aby dodavatelé naplňovali všechny naše požadavky.

V oblasti systému kvality:

Organizace vytváří, plánuje a poskytuje zdroje pro realizaci všech procesů systému managementu tak, aby byly naplňovány požadavky všech zainteresovaných stran.

V oblasti trvalého zlepšování:

Trvalým vyhodnocováním a přijímáním opatření usilujeme o neustálé zvyšování výkonnosti všech procesů.

Prostřednictvím spokojenosti našich zákazníků neustále zvyšovat náš podíl na trhu a upevňovat pozici vzhledávaného dodavatele zboží i služeb